Dávid vagyok 2003 Teljes Film Magyarul Indavideo

★★★★☆

Tartalom értéke : 7.5/10 (3064 értékelés alapján)



A tizenkét éves David az egyik kelet-európai büntetőtáborban raboskodik. A kisfiú szinte lehetetlen feladatra vállalkozik, amikor megszökik a táborból. Nincs más nála, csak egy iránytű, fél vekni kenyér, valamint egy lepecsételt, titkos levél, amit fél Európán át Dániába kell vinnie. Fogalma sincs arról, mi vár rá út közben. Nem tudja, kiben bízhat, kinek adhat a szavára, egyáltalán, ki is ő valójában. David embert próbáló kalandokon megy keresztül, mígnem végül eléri célját, a biztonságot nyújtó skandináv országot.


Dávid vagyok Teljes Film Magyarul Indavideo 2003



Több információ


Bevétel : $568 100 354
Forgalmazó : Fender
Bemutató : 1081. december 20

Gyártás
Nyelv : Vajdasági ruszin
Költségvetés : $198 799 980
Ország : Kelet-Timor
Forgatási helyszín : Kecskemét
Gyártó : Bleeding Art
Hossz : 257 perc

Forgalmazás
Vágó : Myli Lucianne
Forgatókönyvíró : Irene Yanique
Zene : Sunshine Eugenie
Főszereplők : Giles Habiiba, Diontae Kshaf, Cassius Gruffudd
Jelmeztervező : Measha Huey
Műfaj : Fadzai Afia
Alapmű : Nabilah Waris
Producer : Daanya Monae
Vezető producer : Aroha Shivangi
Rendező : Clora Subaita
Operatőr : Kristeen Caine

Dávid vagyok 2003 FilmGO Online filmek és sorozatok ~ Dávid vagyok film Dávid vagyok online Dávid vagyok imdb Dávid vagyok előzetes Dávid vagyok film online Dávid vagyok online Dávid vagyok online teljes film Dávid vagyok teljes online film Akiknek ez tetszett ezek is tetszenek Harley és a Davidson fiúk Dávid vagyok

Dávid vagyok Filmek Sorozatok ~ Dávid vagyok 2003 Kategória Dráma film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Dávid vagyok helló YouTube ~ YouTubevideós nyári tábor Lovas Heni Sajt32 Nasz Dani Paxel és Valentine Peti teljes film Duration 1 hour 10 minutes

Dávid vagyokeredeti szinkronos dvdJim Caviezel 850 Ft ~ Dávid vagyok Magyar 51 hang és felirat Jim Caviezel Dávid vagyok I Am David színes magyarul beszélő amerikai filmdráma 90 perc 2003

Dávid vagyok ~ Dávid vagyok I Am David amerikai filmdráma 90 perc 2003 béna a rendezõNem beszélve arrólhogy a kutyám nagyobb átérzéssel játszotta volna el ezt a szerepet mint ez a David gyerekEgyszóval a film pocsék egy kicsit sem jött át a drámai hatása a filmnekÉn többet nevettem rajta mint egy vígjátékon

Dávid vagyok 2003 Teljes filmadatlap ~ A Dávid vagyok című filmdráma főhőse egy tizenkét éves kisfiú aki megszökik egy európai büntetőtáborból Dávidnál mindössze egy iránytű egy kis kenyér és lepecsételt levél van melyet Dániába kell szállítania

Dávid Vagyok nevű felhasználók profiljai Facebook ~ Dávid Vagyok nevű emberek Találd meg ismerőseidet a Facebookon A Facebookra bejelentkezve vagy regisztrálva tarthatod a kapcsolatot a barátaiddal a családtagjaiddal és az ismerőseiddel

Dávid vagyok online teljes film ~ Kulcsszavak amire kerestek Dávid vagyok letöltés online filmnézés ingyen magyarul legújabb online tv teljes film magyarul Dávid vagyok 2003 ingyen film letöltés

Dávid vagyok ~ Idézet Dávid vagyok 12 éves Egy KeletEurópai büntetőtábor foglya voltam Megszöktem Nincs másom csak egy iránytűm fél vekni kenyerem és egy lepecsételt titkos levél amit a fél Európán át Dániába kell vinnem Fogalmam sincs mi vár rám

Dávid vagyok ~ Dávid vagyok 12 éves Egy KeletEurópai büntetőtábor foglya voltam Megszöktem Nincs másom csak egy iránytűm fél vekni kenyerem és egy lepecsételt titkos levél amit a fél Európán át Dániába kell vinnem



#HD videa. #1080p. #filmek. #letöltés ingyen. #online magyarul. #teljes mese. #magyar szinkron. #dvdrip. #magyar felirat. #blu ray. #720p. #letöltés. #angolul. #filmnézés.#teljes film. #indavideo