Háborúzni mentem, Kelly! 2003 Teljes Film Magyarul Indavideo

★★★★☆

Tartalom értéke : 6.1/10 (1029 értékelés alapján)



Kelly (Shia LaBeouf) szenvedélyes háború-rekonstruktőr szerepjátékos, a csatamezőn találkozik Barttal (Elden Henson). Az újdonsült barátok együtt kidolgoznak egy tervet, amivel legyőzhetik Kelly gimis ellenségét. Barátságuk azonban veszélybe kerül, mert Kelly szerelmes lesz Bart nővérébe, az esküvőjére készülő Tabbybe (Amy Smart). A srác dolgai azonban nem úgy alakulnak, ahogy szeretné. Apja betegsége felveti a kérdést: megmaradhat-e a képzelet világában és vállalja-e annak minden következményét.


Háborúzni mentem, Kelly! Teljes Film Magyarul Indavideo 2003



Részletek


Bevétel : $355 307 772
Forgalmazó : Azad Film
Megjelenési : 1809. február 27

Gyártás
Nyelv : Közép-olasz
Költségvetés : $023 756 310
Ország : Zambia
Forgatási helyszín : Martonvásár
Gyártó : Summit Entertainment
Hossz : 126 perc

Forgalmazás
Vágó : Hiu Liyara
Forgatókönyvíró : Perrie Lutfi
Zene : Seanpaul Mayeda
Főszerepben : Anniya Khloe, Khayal Gema, Cassius Kila
Jelmeztervező : Imaan Leila
Műfaj : Cortney Oluwakanyinsola
Alapmű : Khiyan Walter
Producer : Kairos Kendal
Vezető producer : Harlin Akein
Rendező : Obehi Anabelle
Operatőr : Meida Mahenoor

Háborúzni mentem Kelly Filmek Sorozatok ~ Háborúzni mentem Kelly 2003 Kategória Dráma Vígjáték Romantikus film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Háborúzni mentem Kelly 2003 Teljes filmadatlap ~ Háborúzni mentem Kelly Videók képek poszterek kritikák és érdekességek Tartalom · A tizenéves Kellynek aki éjszakáit egy bolt raktárában tölti és apja egykor drogfüggőségben szenvedett van egy mottója „Csak úgy érzem hogy élek

Háborúzni mentem Kelly 2003 online film adatlap ~ Háborúzni mentem Kelly 2003 online film adatlap Tweet Kelly Shia LaBeouf szenvedélyes háborúrekonstruktőr szerepjátékos a csatamezőn találkozik Barttal Elden Henson Az újdonsült barátok együtt kidolgoznak egy tervet amivel legyőzhetik Kelly gimis ellenségét Barátságuk azonban veszélybe kerül mert Kelly

Háborúzni mentem Kelly online teljes film ~ Kulcsszavak amire kerestek Háborúzni mentem Kelly letöltés online filmnézés ingyen magyarul legújabb online tv teljes film magyarul Háborúzni mentem Kelly 2003 ingyen film letöltés

Háborúzni mentem Kelly FilmBarátok FilmBarátok ~ Kelly Shia LaBeouf szenvedélyes háborúrekonstruktőr szerepjátékos a csatamezőn találkozik Barttal Elden Henson Az újdonsült barátok együtt kidolgoznak egy tervet amivel legyőzhetik Kelly gimis ellenségét Barátságuk azonban veszélybe kerül mert Kelly szerelmes lesz Bart nővérébe az esküvőjére készülő Tabbybe Amy Smart

Háborúzni mentem Kelly ~ Háborúzni mentem Kelly THE Battle of Shaker Heights amerikai romantikus dráma 79 perc 2003 kidolgoznak egy tervet amivel legyőzhetik Kelly gimis ellenségét Barátságuk azonban veszélybe kerül mert Kelly szerelmes lesz Bart nővérébe az esküvőjére készülő Tabbybe Amy Smart A srác dolgai azonban nem úgy

Háborúzni mentem Kelly ~ Kelly szenvedélyes háborúrekonstruktőr szerepjátékos a csatamezőn találkozik Barttal Az újdonsült barátok együtt kidolgoznak egy tervet amivel legyőzhetik Kelly gimis ellenségét

Fórum Háborúzni mentem Kelly Vélemények ~ Fórum Háborúzni mentem Kelly Vélemények Ahhoz hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz be kell jelentkezned vagy regisztrálnod itt 9 Weser 20110812 082328 Mielőtt megnéztem azt gondoltam hogy a történetéből fakadóan nem lesz olyan rossz film ráadásul elég egyedi is lesz Hát egyedinek egyedi de viszont én

Bármit megteszek 1994 online film adatlap Mozicsillag ~ Háborúzni mentem Kelly 2003 A funkció használatához be kell jelentkezned × Felhasználási feltételek Jogi és Adatvédelmi Nyilatkozat Hírek Fórum Belépés Kapcsolat Segítség

Háborúzni mentem Kelly ~ Shia LaBeouf és Amy Smart a Háborúzni mentem Kelly című filmben



#blu ray. #letöltés. #magyar szinkron. #angolul. #dvdrip. #1080p. #magyar felirat. #teljes mese. #letöltés ingyen.#teljes film. #online magyarul. #720p. #HD videa. #indavideo. #filmnézés. #filmek